Monday, November 30, 2009

Tankar inpå natten

Ibland kan man fundera över vad som är rätt och fel.
Känner att jag har hamnat i dett dilemma där jag inte har makten att göra ett val.
Utan jag måste bara vänta och se vad som händer.
Oavsett vad så känna de som om jag förlorar stort i denna fråga hur det än blir.

Over all, ändå så ser min framtid fortfarande ljus ut.
Jag ler mer, jag drömmer mer och jag njuter mer.

Men jag kan ju inte påstå att alla tankar är borta,
då ljuger jag bara.
Men jag tar en dag i taget och de är på väg till det bättre.
Mycket bättre.
Jag orkar ge emr av mej själv och jag vågar drömma mer om min framtid.

Plus att jag har fått goda nyheter denna dag som känner att jag är lite starkare i sinnet.
Den ena saken kommer nog vara jobbig att genomföra men för mej att gå vidare så är det något som behövs. Det är något som jag känner är vikigt för mej.
Jag måste bara ha en sak i mitt sinne hela tiden.
Coh den tanken kommer jag hålla fast vid, annars så klarar jag inte av det.

Men jag har goda vänners stöd.
Eller de som jag behöver iaf som T och M.
De är personer som står där oavsett hur grisigt jag beter mej.
Och jag vet att jag gör det ibland och jag är ledsen för det.
Nu kommer jag verkligen behöva er.
Jag skulle behöva er alla tre egentligen,
men nu är vissa saker som de är och jag får göra mitt bästa efter det.

Im silence, invisible to you.

No comments: