Sunday, December 6, 2009

Trött dag

Idag är jag en massa trött
Slitsam natt på jobbet, med många fína kommentarer,
men dock även sliskiga som tar edgen lite från det hela

Jag har fortsatt fundera på fylle beteenden
Och känner att det är ett fenomen i sej.
Jag tycker bara att det känns ledsamt att få ett sånt här uppvaknande.
Men som sagt, jag hoppas de bara var något som var för stunden.
Och inte de riktiga personligheterna som tittade fram.

Sen har jag funderat på mer saker.
Att man kan fastna för något och då blir det svårt att släppa det.
Jag menar då även hur man gör saker och även personer.
Som vissa måste låsa dörren när de går in i en lägenhet,
eller att man inte kan gå mellan strecken vid ett övergångsställe.
Beteende som egentligen inte betyder så mycket,
men i slut ändan har förödande effekter.
Sen kan man ha såna beteende i personligheten.
Som till exempel svartsjuka,
kanske inte en så stor sak i sej, men kan med ha förödande effekter.
Hur ska man egentligen betee sej när man hamnar i en sån situaton?
Att någon blir tillsammans med någon som är så svartsjuk,
att för att inte förstöra den andrs lycka så vågar man inte längre höra av sej.
Man vågar inte ens skicka ett sms.
För man vill inte skapa intriger, eller bråk.

"I'm sorry!"

No comments: