Sunday, May 3, 2009

Sliten

Massa trött är jag idag.
ändå fick jag nästan sova 8 timmar i natt och de va längesen.
Kalas igår, lilla M som fyllde hela 20.
Så nu är hon nästan gamal. =)
JAg blir äldre snart, inte så vidare roligt de.
Men men så är livet.
Kroppen i sig känns bättre nu,
coh jag är inte lika orklös hela tiden.
Ryggen gör fortfarande ont i mellanstund,
men jag har lärt mej att tolera de.
Mer eller mindre.
Många tankar går som vanligt,
Allt är inte längre lika lätt som de brukade vara.
Jag är mer..hmm... ensam är nog bästa ordet.
Men ensam är ju starkast säger de ju.
Kanske ska flytta till Örebro så kan jag trakessera Mela varje dag =)
Mohaha...
Nae, vad ska jag då göra med jobben,
så de går ju inte.
Men jag har M iaf,
men det känns som om jag tränger mej på i hennes liv.
Men förhoppningsvis så säger hon de i så fall.

No comments: