Thursday, May 7, 2009

2 you

Jag och Emma sitter och slänger bort dö tid i telen...
och pratar dumma minnen.
Blir många skratt, och lite tårar för att man skrattar för mycket =)
Samtidigt som vi hade krig på msn i den personliga texten.
Vi har haft mycket roligt i våra tider.
Många skratt, men inga bråk.
En fin härlig vänskap helt enkelt.
Me luve u girl =)
Blev lite tråkiga nyheter idag med.
Men det är så det blir ibland.
U know what I'm talking about.
____________________________________________________________________
Kommmer alltid finnas saker man kommer ångra,
och saker som är försena att ordna.
Men allt blir bra med tiden för oss alla.
Ni som inte finns i mitt liv,
jag kommer aldrig glömma er.
Jag kommer alltid älska er,
men min kraft är slut.
Jag har annat fokusera på,
på mej själv och vad som är bäst för mej.
Det är inte för att jag bryr mej mindre,
eller att jag inte saknar er längre.
Utan för att min kraft räcker inte till.
Men ni kommer alltid förbli en del va mej.