Tuesday, January 11, 2011

Nytt år, nytt liv.

Det har börjat ett nytt år nu och det är många dagar sen jag skrev något.
Vad har hänt och inte hänt?

Hm, jag har träffat världens sötaste pojke (karl). Han är min pärla och finns alltid där för mej när jag behöver han som mest. Visst vi kanske tjaffsar lite och blir irriterade på varandra i mellan åt men vad gör det när kärleken är strak <3
Tror jag faktiskt för en gångs skull har träffat rätt och njuter av varje andetag tillsammans med han. Det är det bästa med hela 2010. Att jag fick äran att träffa den personen som gör mej hel.

Sen hände det tråkiga saker med, som att jag blev allvarligt sjuk en sväng och fortfarande kämpar för att komma tillbaka från. Med det stödet jag har så är det ingen fråga om jag kommer komma tillbaka, utan snarare när? För att bli mej själv igen både fysiskt och psykiskt kommer jag bli och sen kommer jag växa lite starkare ur det hela.

Nu skriver jag c uppsats, ska sluta röka och börjar min VFU på månda.
Just nu känns det som om livet inte kan bli ett dugg bättre.
Eller lite mer pengar skulle inte skada, men jag kan leva på det jag har.
För jag anser inte att pengar är viktiga, utan de människor man har runt omkring sej.
Detta har jag även fått lära mej genom min sjukdom.
Vilka som är ens sanna vänner som alltid finns där.
Och vilka som var ytliga vänner.
Vilka som blir sura och arga för minsta lilla,
samt vilka som förlåter ens misstag.

No comments: