Wednesday, April 7, 2010

Nätverkskartor

Nätverkskartor suger ganska hårt.
Iaf i detta fall.
Jag kan förstå vilken nytta man kan ha av nätverkskartor inom socialt arbete.
Jag kan förstå att det kan vara bra att veta hur man skriver en.
Men jag kan inte förstå varför jag behöver göra det till klasssen och varför jag måste tala om den med den personen som jag känner minst i klassen.
Jag har trasiga relatione, lika många som jag har positiva relationer.
Jag har många som inte längre finns i livet som har stor betydelse för mej.
Jag vet att allt i mitt liv inte är blommor och bin,
men jag vill inte prata med någon jag inte känner om det.

Jag vill inte att alla ska få reda på mitt privatliv, och de som vet om det vet om det för att jag har valt att berätta det för dem.

Jag är så arg, så förbannad att jag känner mina tårar samlas.

No comments: