Tuesday, March 30, 2010

Ibland undrar man

Ibland undrar man hur någon kan älska en looser som jag?
Ibland undrar man hur någon kan vara så misslyckad som jag?
Och ibland kan man undra om alla dessa känslor du ger mej stämmer?

Du får mej ibland att känna mej så liten och så misslyckad i livet.
Du får mej att känna att ingenting jag gör stämmer men jag ska låtsas som om allt är perfekt.

Jag orkar inte leva upp till dina förväntningar på mej och jag orkar inte...

Så ibland kan man undra vem du ser när du ser på mej.
Vem du önskar att jag egentligen är.
Att du önskar jag vore någon annan än den jag är.

Jag vet vem du önskar jag vore.
Och jag känner av det varje gång.
Varje gång.
Men jag kan inte va den du vill att jag ska vara.
Jag kan inte det.
Inte ens hur mycket jag än önskar det så kan jag det.

No comments: